Sakarā ar ārkārtas situāciju valstī, piegādes laiks var but ilgāks nekā ierasts. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ir atbildīgs par visu produkciju, kas norādīta interneta veikalā. Pretenziju iesniegšanas termiņš – 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas. Jautājumu gadījumā, lūdzam sazināties ar mums telefoniski +3725275057 vai rakstot uz e-pastu: support@balmainhair.ee
Atgriešanas kārtība:
- Klientam ir tiesības atgriezt saņemto preci 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas, rakstot uz e-pastu support@balmainhair.ee
- Prece nevar būt lietota vai izmēģināta, preces iepakojums nedrīkst būt bojāts, kā arī prece kopā ar iepakojumu nedrīkst būt zaudējusi pārdošanas izskatu, tai ir jābūt pilnībā nokomplektētai.
- Klients apmaksā atgriešanas / sūtīšanas izdevumus (maksimāli 10€, VÕS §194 lg 4), izņemot gadījumus, kad prece ir bojāta vai neatbilst tādai, kuru klients ir pasūtījis.
- Atgriež klientam naudu 10 kalendāro dienu laikā pēc atgriežamās preces saņemšanas.
- Kosmētika atvērtā iepakojumā nevar tikt atgriezta. Atgriešanai arī netiek pieņemtas preces, kuru lietošanu (vai nelietošanu) nav iespējams pārbaudīt.
- Pretenziju gadījumā lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu support@balmainhair.ee, norādot savu kontaktinformāciju. Mēs ar jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.
- Klientam ir tiesības vērtsies Klientu Aizsardzības Departamenta attiecīgajā komisijā, kuras kompetencē ir konfliktu, saistītu ar līgumu, kur preces vērtība pārsniedz 20€, risināšana (pretenzijas pieteikums klientam ir bez maksas).
Eesti
Русский
Lietuvių
English
Suomi